Szkolny Snajper


Od początku minionego tygodnia Ciało Pedagogiczne do którego i ja mam zaszczyt należeć przeżywało nieustanne udręki i katusze. No bo jak tu żyć i pracować spokojnie, gdy Pani Dyrektor odkryła przed nami swoje kolejne oblicze, które jest (jak zwykle) nieobliczalne. Okazało się bowiem, że nasza szefowa jest SNAJPEREM.

W poniedziałek weszła do pokoju nauczycielskiego z niewinnym uśmiechem i z kokieteryjnym wdziękiem oznajmiła: "Przez trzy godziny mogę hospitować, kto z Państwa zechce mnie zaprosić?" W pokoju zaległa śmiertelna cisza. Intuicyjnie schowałam się za kolegę fizyka, a koleżanka polonistka za mnie. "Może Pani profesor?" słodki głos trafił wprost w koleżankę, która ratunku szukała za moimi plecami. Uff ... odetchnęli wszyscy, a ja posłałam ku Niebiosom strzelisty akt dziękczynny.

Wtorek. Nasz Snajper pojawił się wraz z tajemniczym uśmiechem. Coś między słodką troską a cyniczną złośliwością. O co chodzi? - zastanawiało się Ciało Pedagogiczne - kogo dzisiaj ustrzeli? Ale tym razem polowania nie było. Może znudziła się jej zabawa w snajpera? Może teraz jest tajemniczą Giocondą?

Środa. Mona Lisa energicznie wkroczyła do pokoju, powitała Grono, spojrzała w plan i ... po prostu wyszła. No chyba czas prześladowań zakończony! Słońce zajaśniało na wszystkich buziach, a w pokoju zrobiło się gwarnie i radośnie. Po dzwonku jednak okazało się, że nasz Snajper czeka przy
drzwiach klasy. I nie pomogło tłumaczenie koleżanki historyczki, że ma godzinę wychowawczą.

Czwartek. Boimy się wychodzić z klasy do pokoju i z pokoju do klas - nigdy nie wiadomo co gdzie i kiedy. Na szczęście trafiony został młody matematyk:)

Piątek. Kolega polonista nie wytrzymał presji i sam zgłosił się na egzekucję. Po pracy wszyscy życzyliśmy sobie, aby weekend nigdy się nie skończył, ale jak widzicie poniedziałek tuż, tuż.

Tutaj powinien jak zwykle zawitać cytat z naszego skarbca, ale powiem szczerze, że to co chciałam umieścić wzbudza we mnie żal, że nasze relacje z Panią Dyrektor nie są właśnie takie, więc może innym razem.

fot. z http://www.grom.mil.pl/organizacjaszkolenie_pliki/2.jpg